שאלות ותשובות

  •  האם ניתן לשלם באמצעות Paypal?

    כן ניתן  לשלם באמצעות Paypal,בנוסף ניתן לשלם באתר באמצעות כרטיס אשראי או באמצעות העברה בנקאית ביצירת קשר איתנו.

  •  עדכנתי היום DNS בדומיין שרכשתי. מדוע הוא עדיין לא מחובר לאחסון?

    יש להמתין כ-24 שעות לעדכון ה DNS בעולם. אם לאחר מכן עדיין אין שינוי ,עליך לפנות אלינו ל support@box.co.il, בצירוף הדומיין ופרטי האחסון.

  •  אילו שירותי אבטחה וגיבוי מוצעים על ידי האתר? האם השירותים הללו הינם בתוספת תשלום או כלולים במנוי האחסון?

    ברכישת אחסון מקבלים גיבויים אוטומטיים לחבילת האחסון.

    הגיבויים הם לכל החבילת  וכ-7 גיבויים אחורה, כל גיבוי בכל יום נשמר בשרתים נפרדים.

    אנו דוגלים באבטחה קפדנית על מנת למנוע מצבים בהם לקוחות יסבלו מפריצות או תקלות.

    השרתים מאובטחים ע"י firewall פיזי ואפליקטיבי.

    ועוד המון אמצעים שונים העומדים ברשותנו על מנת לוודא שתרגיש בטוח.

     

  •  למה האתר שלי כולו בסימני שאלה?

    בראש כל עמוד HTML מוגדר סוג הקידוד, קידוד של אתרים בעברית מומלץ שיוגדרו כ UTF-8

    דוגמא להגדרה: <meta charset="UTF-8" />

  •  אני מעוניין להעביר את האתר שלי אליכם. האם אתם תעזרו לי להעביר אותו ?

    כן בהחלט! אנחנו נעביר בשבילך את האתר מהאחסון הקודם שלך.

  •  האם אתם נותנים חשבון FTP?

    אנחנו מספקים לכם חשבונות FTP/SSH ללא הגבלה.

  •  האם אתם תומכים ב PHP ו MySQL ?

    כן בהחלט! אנחנו תומכים בכל גרסאות PHP העדכניות שיש היום עם האפשרות לבחור בין הגרסאות השונות. כנ"ל תמיכה במסדי נתונים.

© Copyright 2016 FLY server . Design by Tigi-Art Studio All Rights Reserved